دل نوشته های تنهایی

◘ :: دل نوشته های سالار شفیعی::◘

دل نوشته های تنهایی

◘ :: دل نوشته های سالار شفیعی::◘

دل نوشته های تنهایی

اشد مجازات مرگ نیست ،دیدن است دیدن دنیا بدون توووو

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
نویسندگان

حرفی از تو

جمعه, ۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۰۷ ب.ظ




نمیدانم چرا هر وقت حرفی از تو میشود

من لام تا کام حرفی ندارم برای گفتن!!

شرمنده ام از تو

که این دوست داشتن ها را نمیتوانم فریاد بزنم!

شرمنده ام از تو ...که هستی اما ندارمت

خاطراتمان کوتاه است و صدای خنده هایت در گوشم

حرف تو که میشود من به رویایی میروم

شاید جای دورتر از آسمان هفتم

ورای تمام عشق های آسمانی

اما....عشق تو را من میدانم و خدا

تا اخر دنیا هم همینطور خواهد ماند

فقط من خواهم دانست و خدا

نمیدانم چه معامله ای دارد خدا با من

درست جایی که پشت کرده بودم

به تمام دنیا، تو را به من نشان داد!!

حرف تو که میشود به سکوتی عمیق میروم

یادم باشد اگر دیدمت بگویم :

خوب بلدی آدم را ساکت کنی!!


1394/8/6

“salar.sh”
2:50 AM